Evaluatie Wet extra geboorteverlof
De Wet invoering extra geboorteverlof (WIEG) wordt op dit moment geëvalueerd. De evaluatie kan mogelijk voor een volgend kabinet aanleiding zijn om opnieuw naar de hoogte van de uitkering te kijken. Dit antwoordt minister Koolmees op Kamervragen. Sinds 1 ... lees verder








