Tweede Kamer wil geen vleestaks
Een motie om geen vleestaks in te voeren is 10 mei aangenomen door de Tweede Kamer. Het kabinet had eerder laten weten of belasting te onderzoeken of belasting op vlees mensen ertoe kan brengen minder vlees te eten. De plannen voor een extra heffing vielen ... lees verder








